Let's follow me!

Lawati Tasneem Naturel

Lawati Tasneem Naturel
Sape Sapu Jer..

Saturday, March 12, 2011

Pemangkin senyum dan ketawa

Sebelum bertolak ke UKM, saya mengambil gambar anak sedara yang sangat melucukan. Dia tidak mahu saya kembali ke UKM kot? hehe...Sengaja nak berkongsi dengan rakan-rakan.. Sekembali ke UKM, projek dan tugasan menggunung menanti.. Biasalah, pelajar~~ Selalunya jika saya terasa terlalu dipenuhi dengan kerja-kerja, saya akan melihat gambar-gambar anak-anak sedara saya. Terasa terhibur. Gambar-gambar gelagat si kecil ini membuat saya tersenyum dan ketawa. Jadi, saya harap rakan-rakan terhibur. =p

Kalau perasan, sangat banyak permainan yang ibubapa dia belikan.. Biasalah si kecil ni anak pertama bagi kakak saya yang ke-2 dan suaminya. Menanti kelahiran anak mereka yang kedua, InsyaAllah bulan 8 nanti.
Ok, sambung bekerja! (^_^)"

2 comments:

  1. hehe,kecik2 dah didoktrinkan dengan GM....iskh3,tak patut....

    ReplyDelete
  2. hehe...ata pun kecik gak =p
    akak xde doktrin dia la ata..tapi dia mmg berminat. budak2 masih suci..dia nampak mana yang budak beso xnampak.hahaha

    ReplyDelete

#Pray4Gaza