Let's follow me!

Lawati Tasneem Naturel

Lawati Tasneem Naturel
Sape Sapu Jer..

Friday, October 26, 2012

I'm really appreaciate it!

Baca tajuk je dah tahu apekebede aku nak tulis hari ini..  Disebabkan aku belum bercerita tentang hari perkahwinanku, aku nak selitkan sikit walaupun hari ni, genap 6 bulan usia pernikahan aku. Ape la yang nak selit2 ni..kan da lepas.. 6 bulan pun da berlalu.. ahahah.. saje je sambil2 nak menulis nie. hihi

U know what, Part yang paling aku suka adalah, ramai kawan2 yang datang memeriahkan majlis.. Kawan2 sekolah rendah, sekolah menengah, matrikulasi, dan UKM. Eceli aku x expect pun ramai yang akan datang. sebab aku tahu masa sesuai.. masing2 sibuk nak studi sebab next weeknya, da start final exam. Tp alhadmulillah.. masa nikah ramai yang datang.. masa kenduri pun ramai... Hadiah pun banyakkk.. Alhamdulillah.. 

Errmm..time majlis nikah, part yang tak dapat aku lupekan adalah.... jeng3... apekah ia?? lepas selesai akad nikah.. pengantin baru, saksi kena tandatangan borang2.. mase tu.. BLACKOUT! hahaha.. tibe2 je gelap .. know what, abah tambah 2 bilik baru..pastu, masa tu guna over current.. tu blackout jap tu. dekat 10 minit jugak nak terang balik. sibuk masing2 keluarkan torchlight n lilin.. perghh...romantik jgk majlis akad nikah berlampukan lilin. hihi...

ni sekitar majlis akad nikah

ni pulak gambar sekitar majlis walimah

Gambar kawan2 masa walimah tak dapat diselitkan. Terima kasih, saudara-mara aku, kawan2, sahabat2, jiran tetangga dan kesemuanyalah yang hadir!! I love u all..

No comments:

Post a Comment

#Pray4Gaza