Let's follow me!

Lawati Tasneem Naturel

Lawati Tasneem Naturel
Sape Sapu Jer..

Monday, September 13, 2010

selamanya ukhwah kerana Allah

Buat kawan2 yang dirindui...kerana Allah..

aku beryukur kerana hari ini..Dia beri kelapangan kepada kita semua untuk bertemu..

bertemu pada tempoh yang singkat, tapi kusyukuri akan lapangan ini..


aku ingat lagi waktu kita belajar menulis dan membaca, serta mengira..

di pondok yang bergelar SK. Kota Dalam..

waktu kecil itu..terlalu banyak memori bersamamu kawan..

seinfiniti kenangan bersama kamu semua.. terima kasih atas segalanya..

kawan, maafkan kau jika pernah melukakan..

maafkan aku andai pernah menyinggung perasaan..

maafkan aku..

memang kiranya hati ini terharu melihat mata-mata

yang telah lama tidak kelihatan dihadapanku..

maafkan aku jika lama tidak berhubung..

sesungguhnya hati sangat merindui waktu kecil kita bersama..

tiada niat untuk menyombongkan diri..tegurlah aku jika kita ada bersua..

kerana apa??? kerana insyaallah, aku berukhwah dengan kalian kerana Allah..

insyaAllah jika ada jodoh, kita jumpa lagi di lain hari..dan lain tempat..

..aku rindu semua kawan2 lamaku disemua gedung ilmu kita gali bersama..

Dia juga kurniakan rasa rindu buat kamu, sahabat2 di UKM semuanya...
Hargailah segala yang kau miliki; anda akan memiliki lebih lagi. Jika anda fokus pada apa yang tidak anda miliki, anda tidak akan pernah merasa cukup dalam hal apapun.
Be thankful for what you have; you’ll end up having more. If you concentrate on what you don’t have, you will never, ever have enough.
~ Oprah Winfrey

Alhamdulillah, kusyukuri atas semuanya...

No comments:

Post a Comment

#Pray4Gaza