Let's follow me!

Lawati Tasneem Naturel

Lawati Tasneem Naturel
Sape Sapu Jer..

Monday, February 21, 2011

Pengalaman berkempen

Kali pertama berkempen di Kubu Aspirasi, iaitu Kolej Burhanudin Helmi.. Pengalaman yang dirasakan masih segar diingatan. Betapa sukarnya untuk mendapat peluang berkempen di sana. Saya sangat berharap hal ini tidak berlaku di kolej lain~


Saya sangat memuji keprofessionalan Kolej Aminuddin Baki. Malam tadi kami diberi peluang berkempen bersama/berdepan dengan calon-calon Aspirasi. Namun begitu, saya amat kecewa dengan tindakan calon-calon Aspirasi kerana terus meninggalkan tempat kejadian seusai berkempen, tanpa mendengar kempen dari Gabungan Mahasiswa. Saya tidak mahu mempersoal tindakan mereka, namun kepada semua yang melihatnya sendiri atau membaca post ini, pandai-pandailah anda berfikir mana yang baik.
Pantun yang tak dapat dan takkan saya lupakan di KAB oleh seorang figure di KAB adalah:
Pen merah Pen Biru,
Oh GM, I love u!

No comments:

Post a Comment

#Pray4Gaza