Let's follow me!

Lawati Tasneem Naturel

Lawati Tasneem Naturel
Sape Sapu Jer..

Friday, April 7, 2017

I'M COME BACK!

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua.

Pertamanya Saya Mohon Maaf banyak2 sebab dah lama tak dikemaskini atas sebab2 tertentu. Habis bersarang dan berhabuk ni haa... huhu.. Bila dah lama tak bersiaran, rasa macam dah tak kenal pulak, kan? ahahaha... Jadi, sempena My COME BACK ni.. Rase macam nak taaruf smula la. hihi... Korang janganlah gelak. Kita taaruf santai2 jerk... Klu rajin, korang reply la kt komen eh! :) In shaa Allah, ada masa Nanti aku jalan2 kat blog korang pulak.

Salam Perkenalan dari saya, Muslimah binti Marsi. Saya berasal dari Ayer Hitam, Johor dan menetap di Seremban 😉

Boleh panggil mus @ ima. Tp klu kt FB, aku biasa juga guna panggilan ibu, sejak ALLAH kurniakan sicomel Muhammad Wafiy ni, Alhamdulillah. hehe.. Klu yang da lama kenal aku tahulah mereka aku dikurniakan juga 2 puteri syurga, iaitu Umairah dan Aisyah. Bab ni aku ada share dkt blog lain, blog secret. hehe..

Kalau balik Johor aku suka membeli kerepek pisang tanduk fresh. (y) (y) Ambik order org terdekat aje. Kot ada yg tgh mengidam, mmg rodger ktorg.

Kalau balik Kelantan umah mertua, aku suka beli serunding daging fresh jgk. (y) (y) Sedaapppp..!! Pun amek order jgk la sikit². hihi.. sambil balik kampung boleh la tambah pendapatan sikit², kan.. :D Tapo tak semestinya tiap kali balik, ktorg restok. depends kpd permintaan n supplier jgk la.

Saya agen agen Mylea Freckless Serum dan Tasneem Naturel

ni gambar produk live dari umah sewa aku

Kalau korang ada atau kenal sape2 yang mengalami masalah
√ JERAGAT
√ JERAWAT
√ SUN BURN
√ LIANG PORI TERBUKA
√ KULIT SENSITIF
atau lain² masalah kulit muka,

ataupun

√ INSOMNIA, sikecil SUKAR TIDUR atau tidak lena tidur
√ DEMAM, SELESEMA, BATUK, ATHMA
√ STRESS, sikecil TANTRUM asyik nak megamuk
√ Angin, SEBU, anak Kembung Perut, atau SEMBELIT ke..

Boleh la rodger² aku eh! :)
Saya betul2  nak bantu nie..:)

Jemput LIKE (y) dan FOLLOW page saya,
👉 Mylea Freckles Serum Seremban
👉 Tasneem Naturel Seremban
👉 Muslimah Marsi Full

In shaa Allah Nanti ada masa aku cerita detail tentang produk² yang aku jual kt blog ni.

Kalau rasa2 dah berminat whatsApp je terus ke 0193773408 atau nak lebih mudah dan cepat, klik ⤵
http://www.wasap.my/60193773408

Terima kasih. 😊

#aduiii..korang perasan tak banyak sangat kata ganti diri yg aku gunakan dlm ni. Kenapa? Apabila ko dah COME BACK, rse macam2 nak story. Mula2 kekok la..skema la sket guna saya, bila sedap menaip, haaa....kluar aku terus! Klu guna "aku" ni rasa lebih senang nak sampaikan. lebih dekat dengan pembaca. Kah3... Cuma xboleh la selalu sgt, nanti Wafiy da pandai baca, mesti dia cakap, ROCK jugak ibu aku nih! hahaha....

No comments:

Post a Comment

#Pray4Gaza