Let's follow me!

Lawati Kedai Qaseh Gold Online

Friday, April 7, 2017

Mylea Freckles Serum


APE TU SERUM?
Serum adalah anti septik dan anti
Mikrobik untuk melindungi kulit dari
Jerawat/Jeragat/Kulit Kusam

Fungsi SERUM♡
- Melindungi kulit dari jerawat
- Menjadikan kulit berseri dan mulus
- Menyegarkan kulit muka
- Meremajakan kembali kulit muka

Kelebihan SERUM♡
- Melembutkan kulit wajah
- Mengecutkan jerawat
- Mengecilkan pori-pori
- Meganjalkan kulit muka

*Cara pakai SERUM*
Picitkan sedikit sapu rata seluruh muka
Dan lakukan urut ringan untuk meresapkan serum ke dalam kulit.

InsyaAllah berkesan dengan penggunaan yang konsisten.

KENAPA MESTI SERUM FREKLES MYLEA??

Ni founder Mylea
Apa yg korang kena tahu tentang keistimewaan Mylea Freckles Serum?? 

Mesti korang Nak tahu apa yang best sangat serum MYLEA  FRECKLES SERUM ni? 


🌹ISTIMEWANYA MYLEA FRECKLES SERUM 🌹

🌺 Serum yang dicipta khas secara klinikal  untuk menghapuskan JERAGAT yang kaya dengan bahan aktif semula jadi. 

🌺 Ia mengandungi minyak zaitun, Vit C & Vit E yang bagus untuk memelihara kulit dari segala faktor penyebab jeragat. 

🌺 Ia cepat meresap dalam kulit, kulit terasa segar dan ia tidak melekit. 

🌺 Sebotol serum tahan selama 60 hari - 90 hari . (atas penggunaan)

🌺 Ia tidak menipiskan kulit seperti setengah krim jeragat lain. 

🌺 Jaminan KESELAMATAN ( Lulus KKM , NOT160300607K)

🌺 Bebas bahan kimia dan merkuri. 

Ramai yang cakap serum jeragat ini TERBAIK setakat ini. Banyak bukti testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. 😘

KAMI PAKAR DALAM MENGHAPUSKAN JERAGAT 👍

Dah habis baca belum? Eceli dah banyak sangat testimoni aku kongsi, tp kat FB ler.. FB Muslimah Marsi, dengan hashtag #testimonimylea xsilap aku. haha.. 

Zaman skrg ni mmg macam2 laman sosial, dengan FB, Twitter, IG la macam²lah...dulu friendster jek. hehe tp tak terkejarlah aku semua tu. Jadi aku fb jela..alang2 korang bukak fb tu,


Meh LIKE & FOLLOW page FB aku


BERMINAT?? WhatsApp 0193773408, atau nak lebih mudah, klik ⤵
http://www.wasap.my/60193773408



No comments:

Post a Comment

#Pray4Gaza