Let's follow me!

Lawati Tasneem Naturel

Lawati Tasneem Naturel
Sape Sapu Jer..

Saturday, April 8, 2017

UJIAN DALAM BERKATA-KATA

HATI-HATI! ORANG YANG BERCAKAP SENTIASA DIUJI DENGAN APA YANG DIPERKATAKANNYA.

Bangun pagi hari ini, kepala rasa sakit.. Mungkin jadual tidur berubah sedikit semalam. sebab eksaited bangun 3 pagi rasa segar, saya syok update blog ni.. wlupun xbanyak hanya 3 post sahaja. tapi blogger mesti faham apa perasaan bila kau mula mengadap blog. huhuhu..

Urmm...berbalik kepada sakit kepala. Saya dah lama sangat tak rasa sakit kepala, sejak deliver arwah Umairah, June 2013. Ujian utk saya.. Saya kuatkan juga menulis ini, sebab saya rasa berdosa. Saya minta maaf sebab saya sentiasa pesan dan sarankan kat kawan2 agar 1 keluarga 1 set balm Tasneem Naturel. Tapi..saya sendiri tak lengkap 1set. :'(

Maafkan saya.. Yang memang ada untuk kegunaan sendiri, Coughflu Time, Tummy Time dan Sleep Time sahaja. Memang saya pilih 3 ni utk simanja Wafiy. Walaupun saya agen, balm yang saya restok Rabu, Jumaat dah licin. Jadi, stok balm Calm Time utk sakit kepala atau pening, TIADA. Menyesal dalam hati sebab tak buat apa yang saya sendiri sering sarankan..

"1 Keluarga 1 set balm Tasneem Naturel"

"Jadikan Tasneem Naturel sebagai Naturel First Aid anda sekeluarga"

Allahurabbi... Benarlah, apa yang kita katakan, akan diuji.. :'( Jadi, saya mohon ampun maaf sebab apa yang saya sarankan sendiri. Saya benar² dapat pengajaran dari apa yang berlaku hari ini.

Saya nak submit stok banyak² sikit lepas ni agar orang lain juga dapat ambil iktibar dengan apa yang berlaku hari ini.

Jadi kesimpulannya, berhati-hatilah dalam berkata². Pasti ada ujian setiap apa yang kita perkatakan. Buat terlebih dahulu, sebelum sarankan orang lain utk melakukannya.

Yang benar,
Muslimah Marsi
WhatsApp 0193773408
Agen sah Tasneem Naturel.
Admin Tasneem Naturel Seremban.

(REPOST DARI Personal Page MUSLIMAH MARSI FULL)

No comments:

Post a Comment

#Pray4Gaza